Re: Windows XP

Autor: Sauron (saux_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 19:22:21 MET

Moim zdaniem nie warto. Myslalem ze jest taki rewelacyjny (tak sie
zapowiadal na poczatku)
ale po pewnym czasie gdy zainstalowalem wieksza ilosc programow zaczal sie
niesamowicie
mulic. Prawde mowiac wole Win2000.
Co do programow... hmmm... duza ilosc chodzi, chodz nie wszystkie... XP ma
funkcje
uruchamiania programow w trybie poprzednich wersji Windowsow...

pozdrawiam...

Sauron