Re: Tak sobie skladam:)

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 19:10:17 MET

Użytkownik "Gryf" <gryfmz_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Razem 1120
> Obawiam sie troche plyty. Zbyt wiele pochlebnych recezji to ona na grupie
> nie zbiera.

jest popularna to i duzy odzew wszytko da sie poustawiac, zestaw oczywiscie
NAJszybszy.

> zestaw3
> ECS P6IPAT I815E 350,00 zł
> Intel Celeron 1000/100 S.370 350,00 zł
> DIMM 256 MB PC-133 KINGSTON 220,00 zł
> wiatrak 50,00 zł

zestaw malo przyszlosciowy, celka musisz krecic by uzyskac cos ciekawego.
ale po podkreceniu (jak sie uda!) to moze byc.

> Co do wiatraczka to nie mam zielonego pojecia jaki kupic pod tego celka.

byle jaki duzy, najlepiej odrazu celek box.

> zestaw4
> ABIT ST6 ATX UDMA100 I 815EP 420,00 zł
> Intel Celeron 1000/100 S.370 350,00 zł
> DIMM 256 MB PC-133 KINGSTON 220,00 zł
> wiatrak 50,00 zł

wolalbym juz na abicie :)

> I co wy na to, ktory zestaw byscie wybrali albo moze polecicie cos innego.
> Z gory dzieki za odpowiedz:))

zestaw na amd, athlon xp. juz sa athlony xp 2000+ i pojda na tym ESC wiec
masz przyszlosc no i ta moc :)