Re: Siec bezprzewodowa

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 17:49:21 MET

Jaki nadajnik? Karty moga dzialac peer-to-peer. A w Polsce cena wynosi
904zl i chyba ktos na glowe upadl. A kabla nie mam po prostu jak polozyc
(chyba ze sobie tyczki w ziemie powbijam i tak go puszcze :-\)

Hmm... czyli chodzi Ci o zakup gotowego zestawu do poprowadzenia sieci dla 2
kompów....... to spoko, ale 904 zł to i tak niska cena jak za taką sieć.
Powiedz mi tylko jeszcze, na jakiej odległości będą oddzielone od siebie 2
karty i czy po drodze będą jakieś ściany i jeśli tak, to jakie. Pozatym
kupować 2 karty po takich cenach, to lepiej założyć 2 x SDI :-)