Re: Problem ze sracja dyskietek

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 14:12:48 MET

Jezeli swieci sie didoa na stacji, a pisze ze jest ona uszkodzona, to
najprawdopodobniej uszkodzona jest tasma, poprobuj ja poucinacm tak jak to
wyzej proponowano, albo zmien tasme na nowa, moglo sie przeciez zdarzyc, ze
przy skladaniu komputera, czy kombinowaniu w srodku zagiela ci sie tasma
wymien tasma i podlacz ja dobrze, przewaznie na dasmie i na dyskietkach sa
wyciecia ktore uniemozliwiaja jej zle podpiecie

--
Pozdrawiam.