Re: problem z plyta glowna

Autor: Arek Wolowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 13:32:15 MET

Witam.
Jerzy <jsagan__at_acn.waw.pl> napisał:
> Mam dwa pytania zwiazane z plyta glowna:
> 1. Czy ktos moglby powiedziec co to za typ plyty
> http://www.astercity.net/~jsagan/plyta/Plyta.jpg

Płyta Soyo na chipsecie Intela - VX. Procesory klasy Pentium (na socket 7),
pamięci simm'y 32 bitowe lub dimm'y (chyba bo zdjęcie przycięte jest).
Coś mi się zdaje że to jest 5VX. Poszukaj info na płycie, naklejki, napisu
gdzieś w okolicach slotów, socket'a.

> 2. Gdzie mozna znalesc informacje o wydawanych dzwiekach plyty tzn. chodzi
> mi oto ze ta plyta po wlaczeniu wydaje jeden dlugi dzwiek

Poszukaj instrukcji do płyty (www.soyo.com.tw).

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl
"Kobieta stanowi niebezpieczeństwo dla każdego raju."