Problem z RAIF HPT370 i GeForce 2MX VIPERA

Autor: Rafał (rcichosz_at_pt.onet.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 10:39:02 MET

Witam
Mam płytę k7vza + 512MB ram do tego na slocie pci kartę raid na hpt370 firmy
abit.
Jako grafikę miałem kartę GeForce MX200 Squire. Ponieważ byłą uszkodzona
grafika to na gwarancji wymieniono mi w sklepie na GeForce MX200 tylko że
firmy VIPER.
I zaczeły się schody. Nie wiem czemu ale w czasie startu komputera nie ma
zgłoszenia się biosu raida Abita. Nie można wejść do konfiguracji mimo że ma
własny bios. System w sumie po uruchomieniu widzi kartę raid i korzysta z
dysków do niej podpiętych bezproblemowo. Ale teraz ani nie mogę dostać się
do biosu raida ani zabotować komputer z dysku podpiętego do raida mimo iż
scsi jest ustawione w biosie.
Próbowałem zmieniać sloty i to nic nie dało. próbowałem z różnymi biosami do
raida (teraz mam 2.3 najnowszy) i nic. Jak zrobić aby grafika nie
przesłaniała startu komputera z raida Adapteca. Co jest przyczyną i jak temu
zaradzić.

Proszę o pomoc
Rafał
rcichosz_at_pt.onet.pl