Re: pytanie o dysk EIDE możliwie bezawaryjny i szybki

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 01:20:42 MET

On Fri, 11 Jan 2002 10:49:57 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>A czy ja piszę, że jakieś w ogóle nie padają? :))))
Nie :-))))

>Chodzi mi o to, że Barracuda jest po prostu poprawnym dyskiem w przeci-
>wieństwie do poprzednich, które były marne. Nie można o niej powiedzieć
Niech Ci bedzie :-)

>"kupuj Barracudę IV, jest lepsza i trwalsza od Fujitsu i Maxtorów",
A mi wlasnie Fuji padlo po ciezkiej walce (buuuuuuu ale kiespske
dyskie te Fujitsu ;-) Pewnie dostane w zamian Maxtorka (2 juz
wykonczylem - dwno to bylo ale jednak :-) Zobaczymy ile ten pociagnie.

>co najwyżej można "jak chcesz kupić Barracudę IV to nie będzie to zły
>dysk".
W kilku kwestiach sa to dyski ponadprzecietne (np. niski poziom
halasu, transfer tez niezly, czas dostepu - niestety tylko przecietny,
temp. - tez. czyli jest kilka plusow i brak zdecydowanych minusow
czyli srednio wypada maly plus :-)

POzdrawiam
GLide