Re: zwisy ecs k7s5a

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 00:48:30 MET

Wlasnie jak ram na 133 to dalej zwisy czyli zasilacz niewiele pomogl - plyta
nadaje sie do wymiany - pomysl co bedzie jak bedzie chcial miec Athlona na
FSB133 - totalna porazka.
Wymien puki jest na gwarancji. Ja swoim klientom wymieniam . A te rewisiony
maja sie nijak do zwisow. Dostaje coraz to nowe partie a i tak co 3 czy 4
nie dziala na FSB 133 - zwisu itd. Mniej uszkodzonych jest w wersji z lanem
a roznica w cenie okolo 5 zł

--
Pozdrowienia
ZenoN