Re: Wyjscie TV-OUT

Autor: Piotrek (piotrf_at_hoga.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 00:22:29 MET

Witam

Użytkownik "Przemek Sochacki" <psoft_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dostałem kartę Geforce2 z TV-OUT
> Niestety karta ma wyjście TV-OUT bardzo nietypowe.
> Jest identyczne jak gniazdo myszy i klawiatury PS/2 ( 6 pinów) - nawet
> wtyczka od myszy pasuje.
> Nie mam do niej kabla.
> Czy ktoś ma może opis wyprowadzeń takiego gniazda?

Jeżeli to nie jest zwykły S-Video, a z Twojego opisu na to wygląda, to
potrzebujesz takiego rozgałęziacza na S-Video i Cinch. Powinno to być
dołączone do karty (przynajmniej ja się z czymś takim spotkałem). Nie wiem
czy to jest jakiś standard, może popytaj w sklepie komputerowym ewentualnie
(bo sądzę że tego samego nie można kupić) poszukaj w sieci schematów i sam
zlutuj.

Pozdrawiam
Piotrek