Re: płyta + procesor?

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 23:35:37 MET

Uzytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisal w wiadomosci

> I na starcie nie masz AGPx4

Hmm afaik nie ma wielkiej roznicy miedzy agp4 a apg2 :)
wyczujesz to ?

> obnizone timingi pamieci

no tak cas3 zamiast cas2, tragedia, po prostu jest to tak odczuwalne, ze
wzrost ilosci megahercow wcale tego nie rekompensuje :)

> sieciowymi na Intelu 8255

Mam na Realteku i nie narzekam :)

> Do podkrecania lepiej nadaja sie Abity SA6 i

Moze i , a ile kosztuje?

> ST6. Ale nie kazdy C800 pojdzie na 1200, a raczej malo ktory (na oko 1 na
> 5).

To moj kumpel na cholernego fuksa, najpierw 333_at_500
teraz 800_at_1200 a nawet 1272 (fsb 159).

> _Jesli_ jest.

Ja tylko opisuje system mojego kolegi - sprawdzone, widziane, przetestowane
:)

> Placisz za 800, masz 800. Kazdy MHz w gore to juz kwestia szczescia

No ale MOGE MIEC WIECEJ.
Moge probowac wycisnac z procka ostatnie poty. jesli celeron 800 puszcze
nawet jako 900, to i tak zyskuje te kilkadziesiat zl w cenie.

Konkretnie : co zlego widzisz w podkrecaniu? bo ja same korzysci, jesli jest
to robione z umiarem , rozsadkiem , i umiejetnie.

Pozdrawiam
T.