Re: jaki CD-ROM?

Autor: Piotr Wrona (wrona_at_gd.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 20:34:14 MET

On Wed, 9 Jan 2002 23:16:46 +0000 (UTC), Jakub (mick3y) Mikusek
<mick3y_at_to-wylatuje-z-adresu.samael.k.pl> wrote:

>Wojciech Giersz popełnił(a?) co następuje:

Co prawda to prawda. Fakt, sporo drozszy (w Gda 210 zl, a LG 140), ale
najcichszy i wyjatkowo trwaly (moja 32x juz 3 roczek nawija)

>A Plextor? U siebie używam 8x SCSI, i mimo tego że ma swoje lata,
>sprawuje się ślicznie, robi _bardzo_ mało hałasu(prawie go nie słychać)
>i wogle cud mjut. Teraz mam w planach coś szybszego, więc jeśli tylko
>zarobię coś grosza to na pewno będzie to Plextor.

Czy Plextor produkuje jeszcze CDROMy?
A jesli tak to czy wogole sa dostepne w Polsce?

Z koeli w modelu Asusa jest ciekawy patenet - spowolnienie przyciskiem
do 8x - podczas gry czy ogladania filmow do szewskiej pasji doprowadza
wycie LG, Szajsungow czy innych gowien 52x

***** Piotr Wrona *****
e-mail: wrona_at_gd.onet.pl
ICQ: 13508995