Re: Celek 333@500???

Autor: Marpod (mpodsiedlik_at_wp.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 18:29:33 MET

> Witam szanownych grupowiczow. Mam celka 333 na plycie PC-Chips M726. Udalo
> mi sie go podkrecic na 415 (5*83MHz). Wszystko jest, ok, nie wiesza sie
ani
> w grach, ani w testach ale..... przy probach instalacji oprogramowania,
> chociazby WIN98SE zawiesza sie.... nie mam zielonego pojecia, dlaczego, po
> zmniejszeniu FSB na 75 (wtedy jest to 375MHz) idzie ok... czy to moze byc
> wina napiecia? Jak podniesc je w rzeczonym procesorku??? Na plycie nie
> doszukalem sie zworek odpowiadajacych za napiecie...... Czy jesli mi sie
> [...]

W czasie instalacji i rozpakowywania, moc pocesora jest mocno wykozystywana,
poza tym w czsie rozpakowywania nie moze byc przeklaman, inaczej dzieje sie
to co wlasnie obserwujesz (niestabilna praca czesto wychodzi wczasie
pakowania). Mozesz sprobowac zwiekszyc napiecie procka, powinno pomoc, ja
ialem tak samo z moim Celkiem II 566; podkrecilem go najpierw do 790Mhz
(93x8,5), ale mialem takie problemy, przy zwiekszeniu napiecia problem
zniknal (nawet sie nie grzeje).