Niebanalna obudowa... poradzcie

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 17:24:07 MET

Cześć !
No właśnie.... obudowa komputera.... nie mogę już na swoją patrzeć.
Założenia:
Ma być poprostu ładna (elegancka?), dobrze i starannie wykonana, z dobrym,
najlepiej firmowym zasilaczem, około 300W. Nie jakaś szmira za 50 złociszy,
z niebieską, ordynarną klapą z przodu (wiecie o co chodzi). Konstrukcja
powinna być przemyślana, ułożenie zasilacza (z wyłącznikiem) też. Co powinna
mieć? Ano, tutaj jest problem. Powinna mieć przynajmniej 4 miejsca na 5,25
(CD, nagrywarka, DVD (jeszcze nie mam ale kto wie.., szuflada)), miejsce na
stację dysków, jakieś 3 miejsca na dyski 3,5 cala (mam SCSI), powinna być
dobrze wentylowana (miejsce na dodatkowe wentylatory, lub już
zamontowane).Kolor, może czarny? srebrny? Tak więc standardowe, piękne
obudowy z niebieskimi akcentami, rozwalające się tu i uwdzie, ze szparami,
szczelinami, i wiszacym po pierwszym odkręceniu luźno zasilaczu, z
brakującymi, przynajmniej połowicznie elementami, w zawrotnej cenie 100 zł
odpadają. Macie jakieś propozycje? Coś co mozna kupić najlepiej wysyłkowo,
bo u nas nic fajnego nie ma, no i przydała by się jakaś strona ze
zdjęciami.... Teraz cena. Hmmm, myślę że moge dać około 300, no może 450
złociszy, tak około. No i zakup za granicą na www nie wchodzi w grę....
Doradzcie coś, może ktoś z was miał taki sam problem? Wydaje mi się że takie
obudowy u nas w kraju nie są składane.... Moze coś z prywatnego importu?
Dajcie jakieś namiary......
Pozdrawiam
Mariusz