Re: DIMM 133MHz?

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 17:43:03 MET

Użytkownik "Zawisza" <zawisza1_at_inetia.pl> napisał
> Mam plyte glowna: ASUS P2L97, Intel 440LX, 66MHz.
> SDRAM/EDO DIMM (3.3V, 168-Pin)
> Czy moge używac DIMM 133MHZ lub 100MHz?
Miałem dokładnie tą płytę i niestety były problemy!
100 Mhzowki chodziły niektóre a 133 MHz wcale.
To znaczy komp ruszał normalnie, nawet testy pamięć przechodziła bez bólu.
Tylko że w progsach które dość mocno ja obciązały wyskakiwały błedy i w
ogóle z nich wychodziło .
Sprawdzone na kilku modułach!
Pozdrawiam