Re: NEC 95F

Autor: Michal Pierewicz (michal_at_off-road.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 17:54:54 MET

Użytkownik "Daniel Rutkowski" <gunio_at_starnet.pl> napisał w wiadomości

> "Michal Pierewicz" <michal_at_off-road.pl> wrote in message
> A co z ostroscia powyzej 1024x768? Slyszalem ze jest z tym kiepskawo.

podejrzewam ze wynika to z kiepskiej (w 2D) karty graficznej - w 1280x1024
przy niskich czest. (np 70Hz) obraz jest ostry ale miga za to przy
podwyzszeniu czestotliwosci traci ostrosc ale jest bardzo stabilny.
Praca w 1600x1200 nie jest mozliwa - dziala przy 75Hz ale oczy meczy
nieostrosc obrazu.
Podobny, dodatkowy efekt (rozmycia) jest po dolozeniu zewnetrznego tunera
Avermedia JoyTV.

Mam karte Powercolor TNT-2 M64 16MB ale juz szukam porzadniejszej karty by
pracowac 2D w 1280x1024_at_85Hz

Mihaj