zwisy ecs k7s5a

Autor: ruten (rtn_at_NOSPAM.tlen.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 16:31:01 MET

niedawno zakupilem sobie sprzet na takiej plycie czyli
ecs k7s5a z lanem na sis735 i zauwazylem taka niemila
sprawe, ze komp co jakis czas zalicza zwis - wszystko
staje :( Tak pobierznie przegladajac archiwum grupy
zauwazylem, ze podobno bywaja wadliwe egzemplaze
co tak maja. Wczoraj updateowalem bios i przed kwila
mi sie powtozyl zawis. Czasami pracuje kilka dni bez
problemow a czasami pada ze 2 razy na dzien. Nie wiem
czy mam wymontowywac plyte i lezc ja wymienic, na
co zbytnio nie mam czasu i ochoty czy moze wczyms innym
tkwi problem? A i na tej plyce jest duron 700Mhz i dimm
sdram 128MB 133Mhz. Moze jakes pomysly co moze nawalc?

tia,
ruten