Re: Jaka gazeta ???

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 13:02:58 MET

Użytkownik "jarosław jaszewski" <jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl> napisał w wiadomości news:3C3E2CFA.7040205_at_plusnet.pl...
> Jakiej gazecie wierzyc ????
> Ktora uwazacie za najbardziej wiarygodna ???
> Moze jakis ranking ?????
> Moim zdaniem - Komputer Swiat - do dupy
> Chip - tez nie rewelacja....
> Enter ????
> Jakies inne ???

W sumie nie powinieneś ufać (jeżeli zbyt opisywane
jest urządzenie ...) żadnemu czasopismu.
Możesz porównać ceny, parametry sprzętu itd., ale
opisy 'literackie' to wiesz ... hmm ....
Jeżeli jakiś sprzęt jest zbyt pozytwnie dobry według
redakcji to obejrzyj czasopismo (oraz wcześniejsze wydania)
czy dany producent nie sponsoruje konkursu, albo
nie ma innego układu z wydawcą ;-))

Co do gazet - Komputer Świat kupowałem bardzo długo
(w szczególności po to, aby siostra przeglądała i mama).
CHIP to inna para kaloszy - pismo nastawione, aby trafić
do bardziej zaawansowanych użytkowników.
Kupuję je od lat - dużo linków do stron, często ciekawe artykuły
'internetowe'.

> dla mnie dosc wazna jest zawsze opinia tej grupy....
> chyba bardziej niz jakies gazetki...

Wydaje mi się, że grupa dysk. jest najbardziej wiarygodna, acz:
pamiętaj, że dany urzytkownik będzie zachwalał sprzęt, który
aktualnie ma w komputerze ;-))
Jeżeli ma nagrywarkę TEACa - będzie uparcie twierdził, że LG jest
do dupy a RIOCH to już totalna tandeta ;-))
(może trochę przekoloryzowałem ...).

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl