Re: Technologia SafeDisk2 czy SecuRom???

Autor: greenski (p.zielinski3_at_wp.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 14:53:42 MET

Użytkownik "Luka Vandergaart" <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> napisał w
wiadomości news:Xns9193857081FFEkennydiedontheredpil_at_156.17.1.38...
> -~*greenski*~- <da whatever>

> Nie lepiej kupic taka, ktora skopiuje jedno i drugie?
>
> http://www.cdrinfo.pl
>
> Pozdro

Dzieki za link. Mam nadzieje ze cos znajde tam interesujacego. Moje
ogłoszenie napisałem po przeczytaniu ostatniego testu napędów CD-RW w
magazynie Chip nr 1/2002. Z inforamcji tam podanych wynika, że napędy
obsługują albo jedną technologię albo drugą.. Stąd moje pytanie.
greenski