Re: abit kt7R+ duron 700@842 magistrala 112

Autor: Marek Brogowski (neddludd_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 14:35:09 MET

> Mniej wiecej wlasnie okolo 115.

Ok a jaka przy tym temperatura?? jak daje 115 to mam ok 45 stopni
ale po kilku godzinach ostrego katowania bywaja zwisy[nie zawsze- kwestia
coolera- jest słaby]

> Teoretycznie mozna, czasem zadziala od razu, czasem beda problemy z
> odpaleniem ale po resecie ruszy a czasem wcale nie ruszy :) No i poza
> tym AXP maja szyne 133MHz wiec kupisz takiego 1500+ = 1,33GHz = 10x133
> wiec jak go wsadzisz w swoja plyte to nominalnie bedziesz mial 10x100 =
> 1GHz wiec bez laczenia mostkow i zmiany mnoznika nie ma to zupelnie
> sensu.

A nie moge uzyc w biosie tej funkcji CPU FSB PLUS?tam można dodać do 28Mhz,
albo np nieco wyzej w BIOSie jest opcjaCPU FSB/PCI CLOCK- juz podkręcałem
nią
wiec możnaby np sprawdzić 136na 34??
Nie dokładnie rozumiem Cie o co chodzi z tym łączeniem mostków- masz na
myśli puszczenie tego Athlona z jego normalną prędkością tylko ze z
magistralą 100Mhz i dlatego trzeba odblokować mnożnik??
Bo odblokowanie mnoznika to nie problem- ojciec mojej dziewczyny jest
elektronikiem[b. dobrym]
Zlutował już ponad 9 Duronów tak że całkowicie je odblokował.
Dzieki za odp.

> 64 z biosem 2.3 do HPT370 - lezy na moim ftpie.

Dzięki załaduje sobie.
Pozdrawiam Marek Brogowski