OF/ Polewka w Tepsie :-)))

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 14:42:27 MET

Przymiezam sie do SDI - niestety nic innego nie siega w mojej okolicy -
wiec poszedlem dzis do Tepsy do BOKu i pytam sie o to SDI. Nie chodzilo mi
o paramtry bo te znam. Pani w BOKu mimo to, chciala pokzac ze ona wie co
to jest SDI, wiec mi zaczyna tlumaczyc.... zeby nie przedluzac - w koncu
doszla do predkosci i mowi ze SDI ma 140 - UWAGA - kupobajty :-))).
Myslalem ze nie doslyszalem, wiec mowie chyba 115kilobity a onaaa nieeee
napewno 140 kupobajty... Hmmm no wiec niech zostana tez kupobajty...
przeciez Tepsa wie lepiej ;-)

Pozdro
            The EaGle