Re: Co poradzic na zbyt male napiecie na AGP?

Autor: gawda (gawda_at_ftv.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 13:49:21 MET

potrzebuje

> Niemożliwe. Napięcia są zestandaryzowane.

> A skąd taki wniosek? :)

Faktycznie napiecia sa zestandaryzowane. Byc moze jednak wniosek nie jest
zly, poniewaz o ile sie nie myle (ale i nie twierdze na pewno) to plyty
glowne np. moj stary Clayton na BX-ie i np. moja nowa MSI K7T Turbo (jak i
inne modele i typy) cechuja sie innymi standardami napiec na porcie AGP, a
to dlatego, ze sprzet sie zmienia i rozwija i nalezy go dostosowywac do
nowych potrzeb. Dodam, ze na starym Claytonie moj ASUS256 6600 SGRAM
pracowal poprawnie, natomiast na MSI K7T Turbo wieszal sie (testowalem na
wielu rodzajach sterownikow, konfiguracjch systemu i na roznych systemach).
Ale byc moze jest to po prostu problem kompatybilnosci sprzetu. Chociaz z
drugiej strony na MSI w informacjach o problematycznem sprzecie nie ma
takiej informacji. No i w koncu w firmie, w ktorej kupuje zawsze sprzet,
zostalem rowniez poinformowany, ze GeForce256 wymaga troszke innego napiecia
niz oferuje wlasnie moja obecna MSI.

gawda