Re: Ktore detonatory beda najlepsze do GF256 DDR ?

Autor: greenski (p.zielinski3_at_wp.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 11:53:28 MET

Użytkownik "posazek" <posazek_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Ktore detonatory beda najlepsze do GF256 DDR ?

Posiadam już nie najnowszego GF256 PRO 32MB DDR firmy Creative. Kupiłem go
jak tylko był dostępny na rynku. Miałem więc trochę problemów (zwieszały mi
się gry).
Testując różne sterowniki stwierdzam, że detonatory (sterowniki dla
chipsetów nVidia) nie działały mi dobrze. Poprostu ich zastosowanie jest
dość szerokie, co nie zawsze musi się sprawdzać w praktyce. Nalepiej dobrać
sterowniki producenta karty graficznej. Np na stronie
http://www.in4.pl/download/index.htm znalazłem sterowniki dla Creativa.Są
tam też dla Asusa, ATI itp. Nie wiem jakego GF ty masz, ale mam nadzieje, że
to co napisałem przyda Ci się.
pozdrawiam
greenski