Re: GeForce2MX400 podkrecanie

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 12:02:59 MET

"Grzegorz Jędrzejewski" <grzegorzj_at_simtel.pl> wrote in message
> Witam.
> Ustawienia standardowe czy podkrecone?
> Najnowsze sterowniki (lub o jedna wersje wstecz od najnowszych),
wylaczenie
> synchronizacji pionowej, poziom mipmapowania sproboj na "wysoka
wydajnosc".
> Mozesz probowac jeszcze troche podkrecic zegar karty i ciut wiecej pamiec
> karty. Mozesz sprawdzic np programem artifacttester czy jest dobrze albo
> jesli nie zawiesi sie w 3DMark to powinno byc OK.

Skoro ma wynik ponad 2000pkt to mozesz byc pewien ze vsync jest wylaczone.
Co do poziomu mimap to ja bym uwazal. Zysk w 3DMarku oczywiscie jest ale np.
Max Payne juz nie wygladal tak jak powinien (powazne braki z dziurach w
scianach po kulach i inne takie :) ). Zyskujesz kilka klatek ale juz nie
cieszysz sie jakoscia obrazu. A w koncu ostatnio gry sa tylko po to by
nacieszyc sie obrazem a nie ciekawa gra ;) No prawie wszystkie a 3DMark to
nie gra. Tu raczej trzeba dobrac odpowiednie stery (ja sobie chwale 22.50) i
podkrecic karte. Na moim Durniu900 i GFMXCreative przy dobrej jakosci obrazu
wyciagam w 3DMark2k1 ~2500. Karta pracuje 200_at_350 . 350 bo jest na DDRach
(niestety magistrala 64bit) i zeby bylo ciekawiej karta nie jest w zaden
sposob chlodzona. Jak widac Creative oszczedzal jak mogl. Karta sie grzeje
ale bez problemu dziala.
Luka