Problem z napięciami !!

Autor: Wojtek B. (insel_at_ks.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 10:21:54 MET

Mam problem z napięciami na płycie głównej ABIT KG7-RAID.
To znaczy z tego co mi wiadomo DDR są standardowo zasilane napięciem 2,5
volta a na mojej płycie jest 2,65 Default . Problem drugi to napięcie 3,3
volta które też standardowo wynosi 3,5 volta.
Objawy są takie że po około pół godzinnej pracy szczególnie po grach system
się wiesza. Kiedy obniżę napięcie na DDR do 2,52 system chodzi
stabilnie.Moje pytanie brzmi :
Czy to normalne że te napięcia są takie wysokie ?
I czy w jakiś sposób mogę obniżyć drugie napięcie bo w biosie tego nie mogę
zrobić ?

Jeszcze drugi problem to płyta ECSzajs K7VAT3 i ustawienie napięcia Bios
Voltage.
Są dwie możliwości do wyboru 3,3 volta i 5 volt.
Na jaką wartość ustawić ?
Ten drugi system przy ustawieniu standardowym 3,3 volta wiesza się jak
cholera na Divx.
Dzięki z góry za wszelkie sugestie