Problem z dwoma dyskami RAID+MAXTOR+CAVIAR= :-((

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 09:20:40 MET

Witam wszystkich
Kupiłem Maxtora D740X 40GB i chciałem go zrobić jako dysk nr.1 ale cały czas
wcina mi się mój
stary dysk Caviar 200BB 20GB.
Obiawy są takie
Maxtor jest na osobnej taśmie (ustawiany na master) podłączony pod Raida
(Abit BX133 R)
a Caviar jest podłączony do Raida też na osobnej taśmie (jako slave )
Caviar jest po formatowaniu (wcześniej maiłem na tym dysku Win 98 i 2000)
Maxtor jest też sformatowany (podzielony na 5 części )
Kiedy chcę zainstalować(na Maxtorze) na nowo win98 nie widzi nowego dysku
lub próbuje zainstalować system na starym.
Partition magic cały czas widzi jako pierwszy dysk Caviara
a drugi dysk jest Maxtor.
W PM dysk C: - to Maxtor D: - Caviar E:,F:,G:,H: - Maxtor I:,J: - Caviar
A system i tak chce instalować na D:

Może coś namieszałem

P.S.
Pozdrowienia