AMD i mnożnik

Autor: wet_12_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 11 Jan 2002 - 09:18:16 MET

Mam AMD 1,2 na płycie MSI 133A i żadnych problemów. Słyszałem, że
AMD ma zablokowany mnożnik i możno przetaktować procesor tylko
przez zmianę taktowanie magistrali. To dlaczego mogę przy ustawionej
magistrali 133 zmieniać mnożnik, a przez to taktowanie procesora. Innymi
słowy standardowo mnożnik jest ustawiony na 9 i daje to 1,2. Ale mogę
to zmienić np na 7 i wówczas wyświetla mi się że procek jest taktowany 931.
Czy faktycznie można przetaktować procka tylko mnożnikiem?

Rafał