PPGA i FCPGA - pytanie troszke lamerskie

Autor: gruby (kelly_zn_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 09:15:00 MET

Witam.

Czy ktoś może mnie upewnić czy myślę prawidłowo. W tej chwili mam płytę na
Slot1 i w tym wsadzony Cel 450 z przejściówką. Mam możliwość za małe
pieniądze kupić PIII 800 (płyta akurat tyle wytrzyma) ale zastanawia mnie
oznaczenie FCPGA. Wydaje mi się że mój obecny Cel miał oznaczenie PPGA
dlatego pytam czy PIII pójdzie czy mogę zapomnieć, czy też kupić inną
przejściówkę. Generalnie, jaka jest różnica pomiędzy PPGA a FCPGA, bo po
prostu nie wiem.

Z góry dzięki.

gruby_2
kelly_zn_at_poczta.onet.pl