Kable do monitorów.

Autor: seron (seron_at_thenut.eti.pg.gda.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 01:05:35 MET

Witam.

Spotkałem się z dwoma rodzajami kabli do monitorów SVGA, mają one
oznaczenia: STYLE 9919 lub STYLE 9990 (być może są jeszcze jakieś?). Czy
ktoś wie może jaka jest między nimi różnica? Zauważyłem, że przy podłączeniu
pewnego monitora Daewoo kablem STYLE 9919 były jakieś dziwne kolory
(wyblakłe, prawie czarno-białe), zaś przy kablu STYLE 9990 jest OK. Może
wiecie jaki powinien być kabel do monitora IIYAMA Vision Master 17
(MF-8617T). Może ktoś używa takiego monitora i ma oryginalny kabelek i
mógłby mi podać jego symbol?

pozdrawiam