[Refleksja] PIII 500 vs Celeron 900

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 23:00:53 MET

Mam już w domciu Celeronka 900.. Pobawiłem się trochę i zrobiło mi
się smutno.. Bo mój biedny bidulek pIII jest jednak "troszkę"
wolniejszy od celeronka..
Chciałem nadmienić, że ramu na obu kompach jest 256 oba na czipie
VIA, z tym, że u mnie na Abicie można dać pamięciom HOSTCLCK+33 a na
tamtej płycie (jednak nie ECS, coś na D.. (DIP, DPI)) nie ma takiej
opcji... ale cóż z tego.. eh..
Chyba przestanę być wrogiem podkręcania procka ;P

--
   :: [Maŕcín Wojţczuk] :: W tej wiadomości nie ma załącznika!    ::
   ::  Linux registered user N°200916  http://www.fastviper.hg.pl ::