Re: p³yta + procesor?

Autor: aRKADIUSS (jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 22:57:06 MET

U¿ytkownik "tzd" <tzd_at_interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> U¿ytkownik "Greg" <grandalf_at_polbox.com> napisa³ w wiadomo¶ci

> Czy warto ???
>
> Placisz w sklepie za plyte asusa na i815 ( powiedzmy 400 zl) , celerona
800
> , kupujesz dobre pamieci , i puszczasz w domu procka na 1066 albo 1200 (
> pare dni temu o tym pisane bylo na grupie )
>
> Przyrost mocy 33% , albo nawet 50 %....
>
> I co lepsze - system jest megastabilny.
>
> Czy warto ?
>
> Sam sobie odpowiedz. Placisz za 800, masz 1200 (no ok. w gorszym przypadku
> 1066)

no w³a¶nie nad takim rozwiazaniem tez sie zastanawialem, ale krecenie nowego
procka - hmm... trochê mi go by³o szkoda.
No nic na cos sie w koncu zdecyduje, i jeszcze popatrze na ró¿nego rodzju
testy w jakis frazirach czy tomshardwarach :))

w ka¿dym razie dziêki za porady
aRKADIUSS