Re: ECS K7S5A - problemy czy nie ?

Autor: Konrad/40i4 (40i4_at_clubbing.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 22:40:21 MET

tzd wrote:

> Witam
>
> prosze o odzwe wlascicieli wspomnianej w temacie plyty i opisanie ich
> ewentualnych problemow - ja zastanawiam sie nad kupnem wlasnie tej plyty,
> ale jak zaczalem grzebac w necie w celu zasiegniecia informacji to wlos mi
> sie zjerzył - tyle problemow, wiesza sie, niestabilna, wylacza sie, a to ram
> nie pasuje.. a to asynchronciznie (100/133) nie dziala...

mam to cacko od 3 miesiecy. u mnie chodzi git.
mam na tym durona 800 + 128ddr,
przy 100/133 wieszal sie komp ... jak sie troche zgrzal, heh 39-40stopni
na 100/100 wszystko chodzi ideal.
uzywam z biosu 11/21/01.

ponadto, zlozylem jeszcze dwa kompiki na tej plycie
jeszcze jednego duraka i xp1600, wszystko bez wiekszych problemow.

wada moim zdaniem jest jej pokracznosc i kiepskie rozmieszczenie
slotow itd ... czesciowo rozwiazuje tu problem
np. przedluzania obudowa codegena :-).

--
   Konrad/40i4/Gustaw
         Siejka