LAN w XP

Autor: Szymon Okraska (okraska_at_w.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 22:00:59 MET

Hej

ja mam taki problem gdy wchodze na komapa usera gdy on cos udostepnia
aplikacja ktorej do tego uzywam zawiesza sie i nie mozna jej w zaden sposob
zamknac. Czasami jak instalowalem xp pl lub eng nie zaleznie bylo ok a
czasami nie. Mysle wiec ze cos zle instalowalem ale nie mam pojecia co.
Wszystkie parametry sieci sa ok ustawienia tez. rozne sterowniki do
sieciowki tez nie pomagaja. Problem w tym ze cala siec dziala mozna ja
przegladac ale przy probie wejscia do katalogu z udostepnianymi plikami
aplikacja sie wiesza.

pozdrawiam