Re: SDI -- trochę OT.

Autor: Hawlik (hawlik_at_o2.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 20:17:00 MET

Użytkownik "RoboL" <robrank_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Hawlik <hawlik_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a1jkd2$p92$1_at_news.tpi.pl...

Ja

> cos ich cienko naciskasz ///

naciskam i naciskam. Sprawa wyglada tak: niestety nie ma mozliwosci
podlaczenia nowych uzytkownikow na terenie pana centrali. Centrala ta jest
czyms tam ograniczona i nie mozemy podlaczyc juz nikogo. tylko jesli ktos
zrezygnuje ale nawet w tej sytuacji jets pam 58 w kolejce!!!!! (to 58
zmyslilem ale pewnie tak jest:) gdy zapytalem kiedy planuja modernizacje
centrali czy cos takiego to odpowiedz brzmiala:
"w najblizszym czasie nie planujey" !!!!!

ja juz sie przestalem tym stresowac ale ...... ah.... szkoda slow!

> ja we Wroclawiu czekalem niecale 2 tygodnie ///
> oczywiscie musialem sie pare razy przypomniec ///
> ale jak widac poskutkowalo ///
> tobie tez tak radze bo sie nie doczekasz ///

tez mysle, ze sie nie doczekam ale...... nie z powodu nieprzypominania:)

> pozd,
> RoboL

podz.
Tomek