Re: jaka grafika???

Autor: Goomich (goomich_at_interia.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 20:10:49 MET

"Albert" <alguz_at_wp.pl> naskrobał(a) w news:a1km67$54c$1_at_korweta.task.gda.pl:

> Jaką polecicie grafikę do Athlona 1000

Radeona.

> zastanawiam sie nad Gforce 2 Ti (nie wiem tylko czy wszystkie mają pamięc
> na DDR-ach)

Wszystkie pełne.

> A może lepiej byłoby GF3 tylko że one chyba poniżej 800 zł nieschodzą, a
> niewiem ile bym musiał czekać na pojawienie się GF4

Jakiś miesiąc, czy dwa...

> I jeszcze jedno pytanko co można z Ati kupić za 500 i jak to się ma do
> odpowiednika cenowego Nvidii.

To będzie Redek 7200, może uda sie znaleźć 7500. Tej pierwszej nie polecam,
tą drugą gorąco.

> A do użytkowników ati - jak te karty radzą sobie z Dvix-em?

Tak jak wszystkie inne. To nie DVD.

--
Pozdrawiam
Krzysztof "Goomich" Ferenc