Re: Plyta glowna.

Autor: Robert K (tylko_at_grupa.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 22:08:15 MET

Najlepiej po numerze na płycie. Czasami jest on napisany za ostatnim slotem
ISA (nalepka na slocie)
Producenci mają swoje zwyczaje do oznaczania płyt. Np. Microstar od
dłuższego czasu ma MSxxxx, Procomp ma Bxxx itd. Poza tym na niektórych
płytach jest kod FCC ID oznaczający kod producenta i kod płyty.
Jeżeli masz płytę ze złączem FC-PGA, to powinno zadziałać wszystko na te
złącze. Najszybszy byłby Pentium III 1000MHz /133MHz Jeżeli Intel produkuje
jeszcze szybsze, to może i jeszcze szybsze? Żeby mieć 100% pewności, to
sprawdź w instrukcji jakie częstotliwości FSB może ta płyta przyjąć i na
jakie mnożniki jest przygotowana.
Celeron 667 = 66MHz (FSB) x 10, co teoretycznie może dać przy FSB=133MHz
1,3GHz. Myślę, że Celeron 1000 w zupełności Ci wystarczy (FSB=100MHz).
Robert.

Użytkownik Skrzypek <mtb_at_z.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1i7ct$evb$1_at_news.tpi.pl...