Re: Jaki dysk Barracuda IV czy U6

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 19:00:29 MET

Egggead zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Zaluje, ze nie ma juz z nami Fujitsu.

Zdecydowanie popieram. B. mile wspominam ich produkty.

> Oby Maxtor przejal paleczke (tzn. wysoka sprzedaz i poziom).

Maxtor-Quantum i IBM - moi faworyci. Kazdy mial u mnie tylko po jednej
wpadce (Quantum z serii Fireball rozwalilem 2 sztuki 2 GB, za to Maxor
z 90-tego 20 MB ciagle dziala ;p a IBMa DTLA zna kazdy ;p).
WDC odpadl juz dawno - gorszych nie widzialem padly mi wszystkie oprocz
tego byly cholernie glosne.
Co ciekawe nie zabilem jeszcze zadnego szajsunga ale to pewnie tylko
dlatego ze jedyny znany mi nie dziala 24 h na dobe ;))

--
    ______
___/   __ \______	 -[ marek.pierog ] - [ http://providers.pl ]