Re: BH6 v1.2 kontra Geforce256 DDR

Autor: Mariusz (mar_art_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 18:48:05 MET

Użytkownik "Wagus" <Wagus - doggie77_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Mam takiego Abita i zastanawiam się, czy Celerony Tualatin pracujące w
> oparciu o tą przejściówkę http://www.powerleap.com/Products/iP3T.htm
również
> mogą powodować "wybuch" płyty...
>
> --
> Zdrówka, Waguś (or compatible), doggie77[at]poczta.onet.pl
> "I got a bad, bad habit, baby. Baby, it's you. Baby, it's you!"

Panowie !
Trochę pokręciliście - problematyczna może być BP6 v1.2 - tam rzeczywiście
padają kondensatory, czego przykładem jest komp mojego znajomego. Musiał
kondensatory wymieniać - na szczęście reszta płyty przeżyła i teraz wciaż
działa. BH6 jest jednym z pierwszych modeli Abita z i440BX i tu NIE MA
PROBL:EMÓW Z GeForce256DDR (albo to co mam w PC od prawie 18 miesięcy to nie
jest CL Anihilator Pro).

Pozdrawiam
Mariusz