Re: Athlony TB 1 Ghz krecace sie na 1,6? jakie serie jak rozpoznac?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 18:15:40 MET

Użytkownik posazek <posazek_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a1hnfl$6tj$1_at_news.tpi.pl...
> Slyszalem ze istnieje seria Athlonow TB 1Ghz ktore sie "kreca" na 1,6 Ghz ?
> czytalem to juz w kilku roznych postaw z innycg grup, mam wiec pytanie czy
> ktos sie spotkal z ta opinia i jakie serie wybierac tych procesorow aby taki
> efekt uzyskac oraz po jakich oznaczeniach je rozpoznac ?

Musiałbyś mieć _super_ chłodzenie.
ThunderBird przy tej częstotliwości wydzielałby bardzo dużo ciepła :
74 - 82W a po dodatkowym podniesieniu napięcia na 1.85V 83 - 92 W

Najlepsze serie - AYHYAR, AYHYA
Jakbyś kupił Athlona 1Ghz fsb-ddr 100Mhz to powinieneś go puścisz na 1.33Ghz
(fsb-ddr 133Mhz) bez żadnego kombinowania z mnożnikami.

Od dawna nie widziałem w cennikach Athlona 1Ghz fsb200 a kupować
używanego po wielokrotnym ściąganiu coolera to IMHO ryzyko .

PeJot