Problem z plikiem BIF

Autor: Grzegorz Jezierski (gj11_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 17:59:58 MET

Szanowni użytkownicy,

Czy ktoś wie cokolwiek na temat tworzenia pliku .bif z plików .sgm ?
Co wspólnego ma BIF z SGML?
Dysponuję pakietem Corel WordPerfect Suite 8 i próbowałem przy pomocy
WordPerfecta otworzyć plik .sgm, jednak ten pytał się o dodatkowe plik
(lgc?).
Nie mogę jednak znaleźć opcji tworzenia pliku .bif. Z tego co wyczytałem

w sieci, plik .bif jest to cecha WP 6, a już nieobecna w wyższych
wersjach.

Poza tym informacje w sieci sugerują, że BIF jest plikiem z
ustawieniami, więc jak może zawierać "zwykły" tekst (moje pliki .sgm -
trzy , z których jeden nazywa się "master", zawierają konkretną treść, a

nie parametry czy preferencje!)?

Będę wdzięczny za jakąkolwiek informację na temat.