Re: Savage4

Autor: Marpod (mpodsiedlik_at_wp.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 14:45:20 MET

> Witam !
>
> Mam plyte glowna Aladdin Pro II (M725) po wlozeniu karty graficznej
Savage4
> 32MB AGP komputer milczy, nie chce wystartowac z ta karta. Jaki moze byc
> problem?
>
> Pozdrawiam
> Wasiuk

Mialem kilka takich sytuacji z Savage4 ale na niektorych plytach z
chipsetami VIA (starszymi), problem wydaje sie nierozwiazywalny i ciezko
wyczuc od czego zalezy. Na wszystkich intelach chodzila z kolei bez zarzutu.
Jak ktos to rozpracowal bede wielce wdzieczny. Podejrzewam, ze niestety nic
nie zdzialasz.