Re: Matrox G400, G450, G550 - jakie różnce?

Autor: szafran (pavior_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 14:22:18 MET

Radio Erewan wrote:

> Przejściówka to zwykły kabelek z jednej strony standardowy VGA z drugiej
> chinch wideo i S-VHS (taka mini DIN a'la PS2 żeńska).
> Działa chyba tylko z dwugłowicowymi kartami Matroxa.

Widziałem takie cudo w Komputroniku www.komputronik.pl
Jest chyba w dziale "karty graficzne".

> Ja dostałem ją w zestawie bulk (dostałem też płytę z softem do DVD - nie
> działa w WXP).

Jaki model? I czy ten soft działa pod win 2K?
Mam teraz jednogłowicowego G400 bulk i w zestawie nie było nic, oprócz
płytki z przedpotopowymi driverami. Na szczęście w serwisie wypalili mi
płytkę do wersji BOX (z softem do DVD).

pozdro
szafran

--
|||||||||| Eat right. Stay fit. Die anyway. |||||
||||| szafran >>>> mailto:pavior_at_kki.net.pl |||||