Re: SDI -- trochę OT.

Autor: szafran (pavior_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 14:13:15 MET

RoboL wrote:

> cos ich cienko naciskasz ///
> ja we Wroclawiu czekalem niecale 2 tygodnie ///
> oczywiscie musialem sie pare razy przypomniec ///
> ale jak widac poskutkowalo ///
> tobie tez tak radze bo sie nie doczekasz ///

Hyhy, ja w Poznaniu czekałem niecały tydzień. A potem jaja były. Np.
okazujało się, ze tepsa nie bardzo rozróżnia pojęcia hasło i login. :)

pozdro
szafran

P.S. Chodzą słuchy, że usługa "SDI" będzie stopniowo wycofana, podobno
już nie chcą sprzedawać (posługując się standardowym "brak możliwości
technicznych"). Zamiennikiem ma być Neostrada z dynamicznym IP i
ograniczeniem przesyłu danych (kolejny ryczałt). Podobno rzecznik tepsy
argumentował to tym, że "dzieciaki pokupowały SDI i się bawią,
zapychając łącza". Chyba nie powinno ich obchodzić, w jaki sposób
wykorzystywana jest usługa, za którą się do cholery płaci.
Tepsa raczej idzie w kierunku obsługi dużych klientów instytucjonalnych,
olewając klientów indywidualnych i małe firmy. Argumentowanie, że
użytkownicy zapychają łącza, korzystając ze sprzedanej im usługi jest
żałosne. To ma być usprawiedliwienie gównianych łączy?

--
|||||||||| Eat right. Stay fit. Die anyway. |||||
||||| szafran >>>> mailto:pavior_at_kki.net.pl |||||