Re: Jaki monitor?

Autor: Aleksander Sztwiertnia (olo_at_proman.com.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 13:58:23 MET

> Moj stary monitor uznal, ze nalezy mu sie (zasluzony) odpoczynek. Chce
kupic
> jakas 17' w miare niedroga (do ok 800 zl), co mi radzicie? Wiem, ze za ta

Ja polecam poczytać parametry jakichś monitorów typu hmm.. samsung czy
philips (to jest mniej ważne, oczywiście nie polecam marki o której nikt
nigdy nie słyszał), a potem po wybraniu konkretnego modelu pójście do sklepu
i:
1. Oglądasz czy obraz Ci pasuje (geometria, kolory)
    Czasem monitory sa podłączane przez splitter przez co obraz jest
kiepski - niech gość podłączy bezpośrednio do kompa
2. Jeśli koleś chce ci dać monitor z pudełka, każ mu go wyjąć i podłączyć,
poczekaj z pół godziny i popatrz czy jest ok.
Z monitorem to jest tak, że lepiej go kupować 3h i przebierać w
poszczególnych egzemplarzach, bo raczej kupuje się go na kilka lat. Głupio
by było kupić w pudełku bez oglądania, żeby potem okazało się że trochę
geometria sie rozłazi. Ja za swoim monitorem łaziłem z miesiać, zanim się
zdecydowałem.

Pozdrawiam
Aleksander Sztwiertnia