Re: Compaq

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 12:53:16 MET

Użytkownik "hefalump" <hefalump_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanko - może ktos tu będzie wiedizał :o) :
> Czy w wawie jest jakiś serwis Compaq`a ( lub
> jakikolwiek inny ), który byłby w stanie
> zreperować/wymienić wyświetlacz w palmtopie
> AERO 2100 ? Jedna piąta ekranu mi zgasła
> ( ale nadal pozostaje aktywna - czyli działa,
> ale nie wyświetla ) ...

* Dzięki wszystkim za odpowiedzi !
Okazało się, że jest to do naprawy, tyle, że minusem jest,
że trzeba będzie trochę pochodzić i poczekać na zreperowanie
( ten palmtop był wygraną, używany roczek i niedawno właśnie
cosik takiego siem zrobiło ... ) :( ...

W związku z tym mam pytanie - ile może kosztować taki
Compaq Aero 2100 model 2130, niekradziony, z papirami
stan idealny - tylko 1/5 od góry ekranu nie wyświetla ( ale jezd
aktywna ) :) ?

--
Pozdrowionka!