Re: jaka pamięć do HP 6P?

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 12:44:02 MET

At 15:14 02-01-08 +0100, you wrote:
>Potrzebuję wiedzieć jakie to są pamięci
>którymi można rozszerzyć HP 6P
>pewnie nie najnowsze a przyznam się że już się w tych przeróżnych typach
>zgubiłem
>muszę coś takiego kupić
>pewnie nie będzie łatwo ale na pewno łatwiej będzie pytać o konkretny typ
>niż o pamięci do HP 6P

SIMM typu FPM, pytanie tylko czy 1- czy 2-stronny. U mnie pracuje Kingston
FPM 8 MB. Razem to daje 10 MB i spoko starcza do wydruku poteznych tekstów.
Ale jesli to za malo, to w 6P sa 3 gniazda na RAM :-))) Chyba, ze jedno
masz zajete przez PostScript? Tylko nie zapomnij w sterowniku ustawic
nowego rozmiaru pamieci - drukarka sama w Widows tego nie zrobi, pomimo, ze
strona testowa pokaze 10 MB.

Pozdrawianko!

A.S.