Re: płyta spaliła procesor :-(

Autor: Plain (plain_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 10:30:00 MET

CZe
To ja ciebie nie pociesze - fakt ta plyta z tym biosem powinna obslugiwac
procka ktory sie spalil, ale spotkalem plyte palaca procki -( , dal mi
znajomy PC z objawami powaznej awarii, okazalo sie iz CPU zszedl,
wentylatory ok, zadnego overcloku on nie robi, a ja glupi wsadzilem tam inny
procek i po 2 godz. to samo.Co dziwne nic sie nie przegrzewalo, pomiar
napiec zasilajacych tez powiedzial iz all ok.Co to bylo ? nie wiem ale plyta
poleciala do kosza.Jednak jak masz plyte na gwarancji to nie powinno byc
problemu z wymiana, jednak czy dadza ci nowego procka to juz inny temat.