Re: Który z dysków jest cichy jeśli chodzi o pracę ????

Autor: piotr19772_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 10 Jan 2002 - 10:10:58 MET

Witam !!!

Dzięki czyli wychodzi na to że w każdym sklepie
co innego mówią :(
Ale chyba kupię tak jak mówicie Seagate Barracuda IV :)))))))))))))))
Teraz też mam Seagate Ale satrą 3,2GB:((((((((( trochę mało miejsca
ale jest głośna ?
Przeważnie pracuję w nocy i chodzi mi o cichy HDD:))))))))))))))))

Piotr
piotr19772_at_poczta.onet.pl