Re: Nowy dysk - a jest g³o?ny - dlaczego ?

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 08:38:07 MET

> Proponuje zainstaluje sobie np HDTach 2.61 (www.tcdlabs.com) (ew. moge
> na priv podeslac) i empirycznie sprawdz jak sie bedzie mial pozim
> akceptowalnego przez Ciebie halasu do wydajnosci dysku.

HDTacha mam
A te¿ o tym my¶la³em tylko ¿e bêdê mia³ ma³y problem
Muszê dysk przepi±æ z RAIDA na zwyk³y kontroler , bo jak dysk jest na
RAIDZIE to program do zmiany parametrów dysku nie dzia³a :-((

A ja mam w kompie taki Sajgon ¿e nawet boje siê tam zagl±daæ - ale chyba
bêdê kiedy¶ musia³ (mo¿e w sobotê)

Tynio
..