Trojany w sterownikach Microsoftu???

Autor: Henry\(k\) (henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 08:31:09 MET

Sorry, że może nie ta grupa, ale na ms-windows.win9x jest cichutko.
W sumie to chodzi o sprzęt i stery.

Zainstalowałem sterowniki do mojej myszki MS IntelliOptical i... wywaliło
wszystko z katalogu "Program Files" :-((. Mysz działała - kulfa, czemu mnie
nie cieszy :-/.
Szlag mnie trafił, bo dodatkowo wyłączyłem przywracanie systemu (oszczędność
dysku) i siedziałem do 2 w nocy aby instalnąć choć system i offica bo z rana
potrzebny do pracy.

Plik zszarpany z witryny Microsoftu i opisany:

Date: 14 Sep 2001
IntelliPoint 4.01 Mouse Driver for Windows 95, 98, NT4, and Windows Me
Version 4.01
file: IP4_0EngALLMsi-W2kXP.exe

Myślałem, że dałem ciała i zainstalowałem wersję NT na WinMe, ale
sprawdziłem, że plik IP4_0EngALLMsi.exe jest dokładnie taki sam (dopiero
dziś ta ich porąbana przeglądarka na moje pytanie o wersję systemu
odpowiedziała inną nazwą pliku).

Ktoś ma podobną mysz i instalował te stery?

Pozdrofka

Henry(k)