Re: Który z dysków jest cichy

Autor: sohan (sohan_at_hoga.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 08:17:18 MET

ja tez posiadam U6 40GB i nie uwazam go za najcichszy, kupilem go, bo
posiadam tez seagate 17GB i ten jest naprawde cichy, wiec sadzilem ze ta
sama firma i a seria nowsza, wiec tez bedzie cichy, i... g.. jest duzo
glosniejszy, ale da sie wytrzymac ;-) bo jak tu ktos wczesniej zauwazyl
- wiatrak na proca rowi wiekszy halas ;-( - o pozostalych sie nie
wypowiadam bo nie znam
pozdr.